RIFERO.MD este un magazin on-line care comercializează produse de cofetărie Marca ”Rifero” și produse complimentare ale partenerilor, în continuare compania RIFERO.MD.
Date juridice:
Evini Max S.R.L.
Adresa juridică: s. Văsieni, r. Ialoveni, MD-6830
c/f: 1014600040835, TVA: 6701487,
BC Moldova-Agroindbank S.A. suc. 16 Chișinău
Cod IBAN MDL: MD70AG000000022512872785
Cod BIC: AGRNMD2X451
Tel. 069313800
E-mail: [email protected]
Securitatea datelor cu caracter personal
Compania RIFERO.MD, colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania RIFERO.MD prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:
- Adresa IP a clientului;
- Numele clientului;
- Prenumele clientului;
- Telefonul clientului;
- Tipul Cardului;
- Numele clientului indicat pe card;
- Adresa email client;
- Valuta tranzacției;
- Informații despre livrare;
- Serviciul suport
RIFERO.MD oferă clienţilor săi Serviciul suport la numărul de telefon 069313800 sau la e-mail [email protected]. Zilele de lucru a Serviciului suport luni-vineri, orele de lucru 9:00-18:00.
Serviciul suport oferă consultarea clienţilor cu privire la mărfurile şi serviciile oferite de Magazinul electronic, modalităţile de plată, de livrare şi revocare a Operațiunii de plată /Tranzacţiilor practicate. Serviciul suport este obligat să primească de la Cumpărători reclamaţii, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigaţie a reclamaţiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.
- Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil alături de imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Acesta este accesibil din coltul dreapta sus al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’.
- În rubrica ”Calculează livrarea” este necesar de a întroduce date generale despre destinația de livrare pentru a calcula costul livrării. E strict necesară completarea tuturor câmpurilor, apoi clic pe butonul ‘ACTUALIZEAZĂ TOTALURI’.
- În caz că dețineți un cod promotional, întroduceți-l în rubrica ‘Ai un cod promotional’, apoi clik pe ‘APLICĂ CUPON’.
- Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘CONTINUĂ PLATA’.
Dacă aiți făcut cumpărături de la noi anterior și dețineți un cont creat pe RIFERO.MD dați clik pe ‘Dă clic aici pentru a te autentifica.’ și introduceți detaliile ‘Nume utilizator sau email’ și ‘Parolă’. Dacă sunteți un client nou, vă rugăm să continuați la secțiunea Facturare.
Introduceţi datele de contact şi datele livrării mărfii:
- Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
- Numărul de telefon al Cumpărătorului;
- în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
- adresa de livrare;
- numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.
După care este necesară selectarea metodei de plată.
- Numerar la Livrare.
- Transfer bancar direct pentru persoane juridice
- Plata prin paynet.md
*În cazul selectării ‘Numerar la Livrare’ sau ‘Transfer bancar direct pentru persoane juridice’ click pe ‘CONTINUĂ’ pentru a confirma comanda si ve-ți primi pe e-mail factura.
*În cazul selectării ‘Numerar la Livrare’ clientul este responsabil să asigure plata fără rest conform facturii recepționate pe e-mail.
*În vazul selectării ‘Plata prin paynet.md’ click pe ‘CONTINUĂ’ pentru a continua pe platforma de plată securizată.
- Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată
Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:
- identificatorul unic al Comenzii;
- preţul şi cantitatea fiecărui produs / serviciu din cadrul Tranzacției;
- în cazul în care Tranzacția presupune livrare:
- condițiile livrării – deplin sau doar referinţă la Condiţiile comerciale, iar în cazul în care Condiţiile comerciale prevăd diferite modalităţi de livrare, atunci trebuie să fie indicată univoc şi modalitatea livrării aplicabilă acestei Tranzacții;
- datele livrării (numele, prenumele, numărul de telefon ale Destinatarului, adresa livrării);
- preţul livrării, dacă se aplică plata respectivă;
- verificările (denumirea documentului (ex., BI)) a Destinatarului, care urmează a fi efectuate la predarea Coletului.
- alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
- valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi iniţiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
- referință și link activ la Condițiile comerciale;
- alte condiţii speciale eventual aplicabile Tranzacției date.
Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privinţa Condiţiilor comerciale prin bifarea punctului „Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții site-ului web”.
Plata se poate efectua prin intermediul instrumentelor de plată online oferite de ”Paynet Service” SRL. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.
Site-ul https://rifero.md/rifero.md este securizat, RIFERO.MD nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.
- Livrare și returnare
RIFERO.MD folosește serviciile de curierat a companiei Î.S. ”POȘTA MOLDOVEI”.
Livrarea în Chișinău
Livrarea în or. Chișinău se efectuează gratis în cazul în care suma cumpărăturii depășește 500 MDL. În alte cazuri costul livrării constituie 50 MDL.
Termeni de livrare a Comenzilor sunt până la 3 zile lucrătoare.
Livrare pe teritoriul Republicii Moldova
Livrarea în alte localități a Republicii Moldova se efectuează gratis în cazul în care suma cumpărăturii depășește 1000 MDL. În alte cazuri costul livrării se calculează prin intermediul modulului ”Calculează livrarea”.
Termeni de livrare în centrele raionale din republică sunt până la 4 zile lucrătoare.
Returnare
În cazul în care livrarea este imposibilă / nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, RIFERO.MD este obligat să iniţieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacţie respective, cu excepţia situaţiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.
Magazinul electronic https://rifero.md/rifero.md sau Cumpărătorul are posibilitate să iniţieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parţială, reieşind din natura şi cauza revocării
Alte exemple de condiții de anulare a tranzacției:
- Raporturile comerciale dintre beneficiar și RIFERO.MD sunt reglementate oficial de organele privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, până la expedierea produselor.
Politica de confidențialitate
Confidenţialitatea datelor clienţilor este foarte importantă pentru noi. RIFERO.MD îşi respectă şi protejează clienţii. Modul de utilizare a informaţiilor puse la dispoziţie de către clienţi este prezentat în continuare. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidenţialitate, acestea vor fi publicate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidenţialitate, în orice moment.
Dispoziții finale și judiciare
Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate de la compania RIFERO.MD și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.
În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.